گزارش عملکرد

مهمترین اقدامات انجام شده واحد مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه در سال 1398
الف) حوزه برنامه و بودجه
1- تهیه و ارسال بودجه تفصیلی سال 1397 و پیگیری تا امضای نهایی
2- تهیه و ارسال اصلاحیه بودجه تفصیلی 1397 دانشگاه و پیگیری تا امضای نهایی
3- تهیه و ارسال موافقت‌نامه اعتبارات تملک دارایی­‌های سرمایه‌­ای با سازمان برنامه و بودجه استان و پیگیری تا امضای نهایی شامل:
·         مبادله موافقت‌نامه طرح تعمیرات اساسی، خرید تجهیزات و محوطه‌سازی و تاسیسات زیربنایی (ملی- استانی)
·         مبادله موافقت‌نامه قانون متوازن
4- ارسال مدارک بازنشستگان به وزارت علوم و پیگیری­‌های لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت ایشان
5- تکمیل فرم­‌های بودجه پیشنهادی سال 1399 در سامانه https://budget2.msrt.ir دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
6- تکمیل فرم‌های بودجه پیشنهادی سال 1399 دانشگاه اردکان در سامانه "جامع بودجه" https://budget.mporg.ir سازمان برنامه و بودجه کشور
7- همکاری لازم در تکمیل فرم­‌های ارسالی وزارت عتف در خصوص پروژه‌­های فضاهای آموزشی و کمک آموزشی (50 درصدی و خیری) با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌­های عمرانی دانشگاه و پیگیری‌های لازم از وزارت علوم
8-  همکاری لازم در تکمیل فرم‌­های پروژه‌­های مدیریت سبز دانشگاه در سامانه مدیریت سبز با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و پیگیری­‌های لازم از وزارت علوم
9- پیگیری­‌های لازم تا دریافت اعتبار ردیف‌های مدیریت سبز و پروژه‌های خیرساز
10- رایزنی‌ها و پیگیری‌­های متعدد تا تخصیص 100 درصد بودجه هزینه‌ای سال 1398
11- همکاری لازم با اداره امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در تکمیل سامانه ملی کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور برای پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای
12- مکاتبات و پیگیری‌های لازم در زمینه جذب ردیف‌های اعتبارات متمرکز و متفرقه با وزارت عتف و سازمان امور دانشجویان
13- شرکت در جلسات مدیران طرح، برنامه و بودجه منطقه 6 کشور با محوریت موضوع بودجه‌ریزی مبتنی برعملکرد
14- بررسی و پیگیری لازم در جهت تهیه سامانه مناسب بودجه­‌ریزی مبتنی بر عملکرد با شرکت­‌های بخش خصوصی
15- اصلاح مراکز هزینه با توجه به تشکیلات دانشگاه، بازنویسی و اصلاح ردیف‌­های هزینه و ابلاغ به مدیریت امور مالی دانشگاه جهت اجرا
16- پیگیری و نهایی شدن سند راهبردی 5 ساله دانشگاه در جلسات هیأت امنا
17- پیگیری و مداومت برای تعریف فعالیت اجرایی هر حوزه ذیل برنامه‌­های تدوین شده سند راهبردی
ب) حوزه تشکیلات و ساختار سازمانی
18- بازنگری در تشکیلات سازمانی دانشگاه و نیز به‌روزرسانی تشکیلات در سامانه ملی مدیریت ساختار (کارمند ایران) و سامانه حس وزرات عتف
19- بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پست‌های سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آن‌ها با توجه به سند راهبردی
20- بررسی پیشنهادات دانشکده‌های مختلف جهت ایجاد گروه­‌های جدید آموزشی در ساختار تفصیلی پست­‌های سازمانی با توجه به مصوبات سند راهبردی
21- برگزاری جلسات متعدد در رابطه با بررسی پیشنهادات جهت به‌روزرسانی ساختار پست­‌های سازمانی با هیأت رئیسه
 ج) حوزه آمار
22- پاسخ‌گویی به مکاتبات و گزارشات آماری درخواستی استان و شهرستان
23- جمع‌آوری، طبقه‌بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مورد نیاز دانشگاه
24- پاسخ‌گویی به نیازهای آماری و اطلاعاتی واحدهای داخل و خارج از دانشگاه
د) حوزه تحول اداری
25- مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیر‌هیأت علمی
26- برگزاری حداقل 40 ساعت دوره­‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان غیر هیأت علمی و صدور گواهی دوره­‌های آموزشی
27- همکاری لازم با معاونت اداری و مالی در زمینه ارزشیابی عملکرد کارکنان در سال 97
28- همکاری لازم با معاونت اداری و مالی در اجرای رتبه­‌بندی و ارتقای کارکنان غیر هیات علمی مشمول
29- شرکت فعال در شوراها، کمیته‌ها و اظهار‌نظر پیرامون مسائل مربوط
 

 

تاریخ به روز رسانی:
1399/04/28
تعداد بازدید:
1003
درباره دانشگاه
ساختار دانشگاه
دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها
سامانه‌ها
راه‌های ارتباطی با دانشگاه اردکان آدرس: اردکان - بلوار آیت‌الله خاتمی(ره) - دانشگاه اردکان    کدپستی: 95491-89518
تلفن: 33900000-035 فکس: 32248384-035         پست الکترونیک: info@ardakan.ac.ir
© کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال برای دانشگاه اردکان محفوظ می‌باشد.
Powered by DorsaPortal